Korson Demarit järjestää sosialidemokraattisia tavoitteita tukevaa toimintaa Korson suuralueella ympäri vuoden. Poliittisesta toiminnasta saatava lisäarvo tulee keskusteluista ja yhdessä olosta. Tapahtumakalenteri löytyy tästä linkistä.
Yhdistys järjestää sääntömääräisen kokouksen keväällä ja syksyllä. Lisäksi järjestetään keskustelutilaisuuksia ja erilaisia retkiä osin yhteistyössä Koillis-Vantaalla toimivien yhdistysten kanssa. Yhdistys on mukana Korsossa keväisin ja syksyisin järjestettävillä markinoilla, joille kannattaa tulla tapaamaan sd-yhdistysten aktiiveja.
Yhdistys ylläpitää nettisivuja ja omaa Facebook -sivua. Jäsenilleen yhdistys julkaisee sähköisiä jäsentiedotteita ja jäsenkirjeitä. Tarpeen mukaan julkaistaan myös omaa Eespäin-lehteä.
Mikäli toimintamme kiinnostaa tai sinulla on muuta kommentoitavaa ota yhteyttä palautelomakkeella. Lomakkeen ja johtokunnan jäsenten yhteystiedot löydät yhteystiedot-sivulta. Liittyminen jäseneksi onnistuu tästä linkistä.

Aarno H. Tahvanainen: Työn ja tasa-arvon puolesta. Korson Sosialidemokraattinen Työväenyhdistys 100 vuotta 1906–2006.
Pori 2006. 368 s.