Taina Ala-Nikkola aloitti Vantaan demareiden puheenjohtajana

Korsolainen filosofian tohtori, HUS:n psykiatrian johtava ylihoitaja Taina Ala-Nikkola valittiin marraskuussa Vantaan demareiden uudeksi puheenjohtajaksi vuosille 2018-2019. Valinta oli yksimielinen. Taina Ala-Nikkola on ollut mm. kaupunginvaltuutettu ja valtuuston varapuheenjohtaja. Hän on ollut myös SM-tason kävelijä ja toimii tällä hetkellä yleisurheilijavalmentajana Rekolan Raikkaassa. Lisäksi hän on Tanssiteatteri Raatikon hallituksen puheenjohtaja. Nykyinen puheenjohtaja Erkki Vuorenmaa jättäytyi pois puheenjohtajuudesta oltuaan tehtävässä kuusi vuotta. Varapuheenjohtajaksi valittiin Tarmo Parviainen (Tikkurila). Nykyinen varapuheenjohtaja Tuija Ihalainen jättäytyi myös pois varapuheenjohtajuudesta. Ihalainen vaikutti yli 20-vuotta puheenjohtaja, varapuheenjohtajana ja hallituksen jäsenenä.
Muiksi hallituksen jäseniksi valittiin Kia Koskelin (nuoret, uusi), Jyrki Huovinen(Myyrmäki, uusi), Riitta Salasto (Itä-Hakkila), Jussi Särkelä (Martinlaakso, uusi),Terhi Pokkinen (Keski-Vantaa, uusi), Jouko Suvensalmi (Rekola) ja Erkki Vuorenmaa (Länsimäki-Rajakylä).

Lähde: Vantaan Demarit